Hur tar ni tillvara på er unika story? Vill ni ha hjälp?

 

FÖRELÄSNING:

SÅ ANVÄNDER NI KRAFTEN

I STORYTELLING

 

 

”Alla” pratar om det. Få förstår vad det egentligen innebär att använda kraften i storytelling.

I den här föreläsningen (som jag anpassar till allt från ledningsgrupper till skolklasser) förklarar jag hur man använder storytelling på bästa sätt.

 

LÄS MER/BOKA HÄR

 

Intensiv workshop under en dag. Med dramaturgiska verktyg från klassisk storytelling hjälper jag er hitta er unika brand story.

Baserat på det utvecklar vi ett tydligt och enkelt budskap. Ett budskap som ni kan använda i sälj, marknadsföring och kommunikation.

LÄS MER/BOKA HÄR

WORKSHOP:

ANVÄND STORYTELLING FÖR ATT SÄLJA MER OCH BYGGA STARKARE VARUMÄRKE

 

RÅDGIVNING: ANVÄND ER UNIKA STORY PÅ RÄTT SÄTT I HELA ORGANISATIONEN

 

 

Att använda kraften i storytelling är inte ett projekt. Det är en löpande del av verksamhet – som rätt utförd skapar en gigantisk hävstång. Brama kan rådgöra under hela er utvecklingsresa.

LÄS MER/BOKA HÄR
Storybrand Certified Guide Sverige Mattias Brännholm

 

Sveriges första Storybrand Certified Guide. Expert på storystruktur och kommunikation som driver affärer. +20 års erfarenhet av att producera rörlig media.

”Brama är Sverigeledande på storytelling”. 

Krister Blomgren, VD, engcon

 

Bra storytelling…

Tre enkla steg till bättre budskap och varumärke

01

Boka ett första digitalt möte. Då går vi igenom era behov och mål. Och hur er resa framåt ser ut. Första mötet kostar ingenting. Ni har allt att vinna på att höra av er. Och rätt lite att förlora…

02

Er resa börjar med att hitta ert budskap och unika brand story. Därifrån tar vi fram en plan ni ska använda detta för bygga varumärket och driva affärer.

03

Ni njuter av ett starkare varumärke och kommunikation som ger resultat.

Tre enkla steg till bättre budskap och varumärke

01

Boka ett första digitalt möte. Då går vi igenom era behov och mål. Första mötet kostar ingenting. Ni har allt att vinna på att höra av er.

02

Er resa börjar med att hitta ert budskap och unika brand story. Därifrån tar vi fram en plan ni ska använda det för bygga varumärket och driva affärer.

03

Ni njuter av ett starkare varumärke och kommunikation som ger resultat.

Tre enkla steg till bättre budskap och varumärke

01

Boka ett första digitalt möte. Då går vi igenom era behov och mål. Och hur er resa framåt ser ut. Första mötet kostar ingenting. Ni har allt att vinna på att höra av er. Och rätt lite att förlora…

02

Er resa börjar med att hitta ert budskap och unika brand story. Därifrån tar vi fram en plan ni ska använda det för bygga varumärket och driva affärer.

03

Ni njuter av ett starkare varumärke och kommunikation som ger resultat.

KUNDER

 

SVT, Sveriges Television, (logga) är en samarbetspartner till Brama.
Eksjöhus (logga) är en samarbetspartner till Brama.
Svenska Golfförbundet (logga) är en samarbetspartner till Brama.
Black Mountain (logga) är en samarbetspartner till Brama.
BMW (logga) är en samarbetspartner till Brama.
Anders Olsson Eksjöhus

””Fördelen med Brama är att det finns så många olika kompetenser på samma ställe. Det är allt från budskapformulering, digital strategi, SEO, innehållsproduktion och filmproduktion. På ett ställe får jag svar som jag annars behöver kontakta flera olika byråer för”. Brama har producerat i princip samtliga våra filmer sedan 2017.”

Anders Olsson

Marknadsansvarig, Eksjöhus

Harald Elisson, general manager Black Mountain. Foto av Mattias Brännholm på Brama

”Mönstret är tydligt. När vi publicerat innehåll har trafiken i sociala medier och på hemsidan ökat med upp till 30%. Något som också har resulterat i en tydlig ökning av antalet leads. Det är Brama som skött vår inbound marketing och redaktionella drift av hemsidan. Det finns en anledning att vi jobbat med dom sedan 2012. Brama vet vad dom håller på med.”

Harald Elisson

General manager, Black Mountain Golf Club

Nicolai Stein, Global Brand Manager på företaget Galvin Green är en samarbetspartner till Brama Content.

”Brama har den spetskompetens inom redaktionell kommunikation som vi behöver. Dessutom är dom inte en automatisk ja-sägare. Dom vet vad dom kan, säger vad dom tycker är bäst för oss, även om det inte alltid är vad vi vill höra. Det skapar förtroende. Att dom sedan är extremt bra på visuell storytelling gör inte situationen sämre.”

Nicolai Stein

Brand manager & Marknadschef, Galvin Green

Reine Patriksson, ägare på restaurang Brygghuset och Slipens Hotell & Pensionat är en samarbetspartner till Brama Content.

”Brama har producerat flera filmer åt oss. Det märks så tydligt vilken erfarenhet och kompetens dom har när det gäller visuell storytelling. Vi har fått otroligt genomslag i sociala medier med filmerna. Vår omsättning har ökat 25% på två år. Jag ser ingen annan anledning än att det beror på vår satsning på digital marknadsföring”.

Reine Patriksson

Ägare och VD, Brygghuset Krog, Fiskebäcksil

 

GRATIS GUIDE OM KRAFTEN I STORYTELLING

 

 

GRATIS GUIDE OM DIGITAL MARKNADSFÖRING

E-book om 10 steg i digital marknadsföring

Ladda gärna ner Bramas kostnadsfria e-book om hur allting hänger samman med content marketing och digital marknadsföring.

Den tar inte mer än 20 minuter att läsa  – men kan förändra ditt bolags digitala affärer.


 

”Storytelling är det bästa sättet att nå den mänskliga hjärnan”.

Don Miller, Storybrand

 

KONTAKTA BRAMA STORYTELLING NU!

En resa börjar med ett första steg. Oftast är det att räta ut frågetecken.

Har du frågor om storytelling, filmproduktion eller digital marknadsföring? Tveka inte att höra av dig. 

Det går utmärkt att ringa oss på 08-627 06 00. 

Det enklaste är förmodligen att fylla i formuläret nedan. Det går raka vägen till vd Mattias Brännholms mail. Han återkommer skyndsamt till dig.

Hörs snart!