För:
Filmskolor, marknadsföringsutbildningar, företagsnätverk, styrelser och ledningsgrupper på konferens. Och alla andra som vill inspireras av möjligheterna med storytelling.
Tid:
Föreläsningen anpassas till kund och tid. Kan vara allt från fler dagar kursmoment i en filmutbildning till en lunchföreläsning för det lokala näringslivsnätverket. Och allting däremellan.
Kan så klart också anpassas till andra typer av utbildningar där kommunikation, argumentation, marknadsföring och försäljning är relevant.
Mål:
I det kortaste formatet att lyssnaren ska inspireras och få en förståelse för möjligheterna med storytelling.
I de längre formaten att de som lyssnar ska lära sig att använda den psykologiska kraften i storytelling.
Föreläsning storytelling – några exempel på möjliga ämnen
- Alla filmer är likadana. Så här är dom strukturerade.
- Därför är de flesta budskapen fel.
- Det stora paradigmskiftet för din kommunikation.
- Varför så många framgångsrika människor liv är som en story.
- Hur kan företag bygga kulturen och skapa gladare medarbetare med storytelling?
- Vad är strategisk storytelling?
- Varför är det så effektivt?
- De sju delarna i storybranding – som du måste lära dig.
- och mycket mer…